Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a k analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Ďalšie informácie

Obchodné podmienky

Na tejto stránke nájdete všeobecné podmienky pre predaj všetkého nášho sortimentu ako sú kartotéky, lístkovnice, registračné skrine, šatníkové skrine, šatňové lavice a vešiaky, dielenský nábytok, stolové kontajnery mobilné a prístavné, posuvné regály, trezory, kancelárske a rokovacie stoličky a kancelársky nábytok. Ponúkame vám spojenie výhod nákupu cez internet so zárukami založenými na súčasnej existencii "vzorkovne a obchodnej kancelárie".

1. CENY:
V súčasnej dobe už na českom i slovenskom trhu zastupujeme viac ako 100 firiem a môžeme tak ponúkať rozsiahly sortiment v rôznych variantoch a cenových kategóriách. Vďaka dlhodobej spolupráci s našimi dodávateľmi sme si postupne zaistili veľmi výhodné podmienky, ktoré nám umožňujú ponúkať naše produkty za tie najnižšie ceny.

2. GARANCIA CIEN:
Pokiaľ kdekoľvek inde objavíte ponuku rovnakého tovaru s podobnými parametrami za nižšiu cenu, radi sa tejto cene prizpôsobíme.

3. ZÁRUKA:
Tovar je chránený trojročnou, päťročnou, sedemročnou alebo desaťročnou zárukou (podľa jednotlivých druhov).

4. SPLÁTKOVÝ PREDAJ (platí iba pre lekárov):
Pre lekárov poskytujeme predaj aj na splátky bez navýšenia presne podľa vašich potrieb. Kúpite si napríklad šesť kartoték, priviezeme vám je všetky naraz a splácať môžete napríklad  cenu jednej kartotéky mesačne. Platba je tak rozložená na 1/2 rok a Vy nezaplatíte ani o euro naviac!

4. DOPRAVA A SLUŽBY:
Tovar rozvážame zmluvnou špedičnou službou za paušálnu úhradu 8 € bez DPH (bez umiestnenia v budove), v prípade objednávky v celkovej hodnote nad 300 € bez DPH (360 € vrátane DPH) je doprava po celej SR zadarmo. Viac informácií o doprave tu.

UPOZORNENIE: pokiaľ je na tovar poskytnutá zľava, účtujeme dopravné i v prípade objednávky nad 300 € bez DPH.

5. REKLAMÁCIE:
Všetky reklamácie uplatňujete u nás ako u svojho predajca, najlepšie písomne na e-mail kovotyp@kovotyp.sk. V našom prípade vždy viete, kam sa s prípadným problémom obraciate. Stála kontaktná adresa, stáli obchodný partneri. Odkaz na reklamačný poriadok nájdete tu.

DÔLEŽITÉ: Pokiaľ po dodaní objednaného tovaru zistíte iné ako zjavné poškodenia (pod neporušeným obalom), ktoré je pravdepodobne spôsobené prepravou, je bezpodmienečne nutné reklamovať toto poškodenie najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa, kedy vám bola zásielka doručená. Súčasne vás žiadame o uchovanie obalu, v ktorom bola zásielka doručená a zaslanie písomné informácie o rozsahu poškodenia a fotodokumentáciu na e-mail kovotyp@kovotyp.sk. Reklamácia mechanického poškodenia tohto druhu uplatnená po tomto termíne bude zamietnutá.

6. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY:
Pri nákupe cez internet máte právo vrátiť tovar do 7 dní od jeho prevzatia bez udania dôvodov. Podmienkou je iba neporušený originálny obal. Toto právo nie je možné využiť pri nákupe tovaru atypického, tzn. upraveného podľa vašich požiadaviek. Pokiaľ ste za tovar už zaplatili, bude vám finančná čiastka vrátená v plnom rozsahu, ale bez nákladov vydaných na distribúciu (poštovné, balné, dopravné).

UPOZORNENIE: V prípade vrátenia výrobkov má naša firma možnosť odpočítať z kúpnej ceny poplatok za opotrebenie až do výšky 100% fakturovanej čiastky (podľa miery opotrebenia, znehodnoteniu či poškodenie výrobku)! Toto je z dôvodu že tovar už nemožno následne predať ako nový.

7. SERVIS:
Zaisťujeme záručný i pozáručný servis.

8. AKO OBJEDNÁVAŤ:
Okrem klasickej objednávky cez e-shop akceptujeme aj všetky ďalšie formy objednávok. Poštou, e-mailom alebo telefonicky. Objednávka na našom e-shope je veľmi jednoduchá, stačí postupovať podľa inštrukcií na obrazovke. Telefonicky sa s nami môžete spojiť na pevnej linke (02) 44 63 41 81 alebo na mobile 0905 667 821. Pokiaľ sa nedovoláte alebo nebudeme schopný z akýchkoľvek dôvodov objednávku prijať, zavoláme vám naspäť hneď ako to bude možné.

9. PLATBA:
Platbu za tovar je možné vykonať prevodom na účet so splatnosťou 7 dní (je možné dohodnúť aj inak), vopred na základe zálohovej faktúry, na dobierku alebo v hotovosti pri prevzatí tovaru. Poznamenávame, že až do úplného zaplatenia zostáva tovar stále naším majetkom.

UPOZORNENIE: Pri objednávkach prostredníctvom e-shopu nebude možné zvoliť platbu na faktúru v prípade neregistrovaného zákazníka. Ak máte v úmysle v našom obchode nakupovať častejšie, je lepšie sa zaregistrovať. Po dohode s našim obchodným oddelením vás potom môžeme zaradiť medzi VIP zákazníky, ktorým je umožnená platba i na faktúru s dohodnutou splatnosťou.

10. OBCHODNÁ SPOLUPRÁCA:
Firmám, ktoré nakupujú tovar v rámci zariadenia interiérov pre ďalšieho zákazníka, poskytujeme  veľkoobchodné zľavy.

11. KONEČNÝ PRÍJEMCA:
Ostatným zákazníkom ponúkame rôzné formy zliav pri vätších alebo pravidelných odberoch tovaru.

12. DODACIA LEHOTA:
Najpredávanejší tovar (kartotéky A4 päťzásuvkové, štvorzásuvkové, trojzásuvkové a dvojzásuvkové, lístkovnice A5 a A6, policové skrine, šatníkové skrine, domáce kartotéky ..) je stále skladom v dostatečnom množstve, u tovaru na objednávku je potreba podľa jednotlivých druhov rátať s dodaciou lehotou 2 - 5 týždňov.

13. SKLAD:
Objednaný tovar je možné si i osobne vydvihnúť priamo u nás na vzorkovni (mapa tu) alebo v skladu (mapa tu). Termín prosíme avizovat dopredu aby sme pre vás mohli tovar pripraviť.

14. ALTERNATÍVNY SPÔSOB RIEŠENIA SPOROV:
Návod, ako riešiť prípadný spotrebiteľský spor mimosúdne, nájdete tu


Na spoluprácu sa teší firma Kovotyp s.r.o., Ľanová 8, 821 01 Bratislava, tel. (02) 44 63 41 81, 0905 667 821 alebo zadarmo 0800 777 888